duminică, iulie 8

O lunga perioada de timp...

Dupa o absenta de mai bine de jumatate de an, mi'am adus aminte ca mai am si eu un blog si ca mai am o responsabilitate fata de voi, cititorii acestui blog. Asa ca am ''meditat'' putin in primele zile de vacanta si am hotarat ca trebuie sa mai scriu articole si din sufletel, ca de atata muzica, am inceput sa ma plictisesc. 
Sunt foarte fericit ca a inceput vacanta desi daca era asa va scriam din prima zi desi nu am facut mare lucru in aceste 2 saptamani. Mai mult de jumatate din tot acest timp am stat in fata calculatorului, din cand in cand, intrebandu'ma ce fac cu viata mea. Am mai citit cate ceva, am mai iesit pe afara cu prietenii, am dormit mai mult decat in timpul anului scolar (trebuie sa fac un efort sa dorm mai mult pentru ca de la anul invat dimineata si o sa mi se acreasca de la trezitul dimineata). 
In alta ordine de idei, planurile de vacanta sunt 3 sferturi facute: voi pleca in cantonament cu colegii mei de echipa (practic volei in cazul in care nu stiati) la Slanic-Moldova pentru o saptamana, in august. In rest, nu am planificat nimic. Voi incerca sa termin lista care pare a nu se mai sfarsi cu lecturi de vacanta, voi mai scrie articole mai elaborate pe blog. Pentru saptamana care urmeaza, am pregatit 2 recenzii noi pentru ''Unbroken'', album semnat Demi Lovato si ''Fortune'', album semnat Chris Brown. Sper ca in aceasta vara sa termin toata lista cu albume la care mi'am propus sa fac o recenzie. Daca nu reusesc aman pentru vara viitoare. 
In alta ordine de idei, cred ca voi renunta la proiectul ''Remember'' deoarece observ ca nu prea este pe placul vostru si sincer, nici eu nu sunt prea mandru de el. Dar, totusi o sa va intreb daca mai vreti sa continui cu acest proiect sau nu si va rog sa raspundeti printr'un comentariu la acest articol. 
Cred ca...aici voi pune pucnt acestui articol si va promit ca voi incerca sa scriu scrie articole mai interesante si mai elaborate. Pana data viitoare, va pup si va salut! 

P.S.: Ma gandesc sa'mi reiau activitatea si pe celalat blog, ''Rihanna's World'', dar nu promit nimic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu