sâmbătă, decembrie 31

La Multi Ani!

Anul 2011 se termina cu fiecare minut care trece. Mai sunt doar 2 ore si 30 de minute pana cand ne vom lua adio de la aceste an si il vom imbratisa pe 2012. Dar pana atunci, va las o ultima postare, un ultim gand. Sper ca 2012 sa fie, macar, la fel de bun ca si 2011, daca nu mai bun. Va doresc sa fiti inconjurati de cei dragi, sa fiti fericiti si sa vi se implineasca toate dorintele. 
Anul 2011 a fost unul foarte prosper, am avut cele mai multe vizualizari (in luna august - 4664), articolele ''Happy Birthday!'' au avut mult succes, am inceput sa postez sezonul al doilea din RObotzi, Mi'am facut cont de twitter, am ajuns la un liceu bun. 2011 a fost un an bun. Sper ca si 2012 sa fie la fel. Cam atat am avut sa va zic, inainte de noul an. 
Pana la urmatorul articol (presupun ca o recenzie), va pup si va iubesc pe toti! Sa ne vedem si la anul sanatori, bucurosi si voiosi! UN AN NOU FERICIT si LA MULTI ANI!

4 comentarii:

  1. Iti doresc de la noul an sa-ti aduca in primul rand sanatate , apoi sa fie exact asa cum vrei tu , plin de bucurii si de realizari si nu in ulimul rand liniste sufleteasca . LA MULTI ANI !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Multumesc la fel! An Nou Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si tot ce-ti doresti sa se implineasca pe 2012! :D
    Am si eu o intrebare, daca nu te superi, ve face o recenzie la albumul lui Demi Lovato, Unbroken? Te rooog!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bogdan
    Deocamdata, mai am 10 albume la care mi'am propus sa fac recenzii. Sper sa reusesc sa fac macar 2 sapatamana aceasta. Dupa ce termin cu aceastea, fi sigur ca voi face si la ''Unbroken''!

    RăspundețiȘtergere