miercuri, decembrie 28

Recenzie Album: Selena Gomez - When The Sun Goes Down

Ante-scriptum: Stiu ca am facut sondajul acum o luna sau 2, dar abia acum am reusit sa fac o recenzie a albumului castigator. Imi pare sincer rau.

V'a placut, l'ati votat, acum avem si recenzia. Albumul castigator a fost ''When The Sun Goes Down'', al Selenei Gomez si a celor de la The Scene. Sa incepem recenzia.


1. Love You Like a Love Song - o piesa foarte draguta, de dragoste, dedicata iubitului ei, Justin Bieber. Acordurile piesei se impletesc armonios cu scenele, rupte parca din Rai, din videoclip.

2. Bang Bang Bang - din nou o piesa de dragoste in care Selena face comparatie intre actualul si, presupun, fostul. Versurile sunt bune, merg, dar nu prea imi place negativul. Se putea si mai bine.
   

3. Who Says - versurile sunt foarte dragute, linia melodica la fel. In schimb, vocea Selenei ma dejamageste in unele pasaje ale melodiei. Videoclipul, unul foarte dragut, salveaza melodia de la a'mi displacea.


4. We Own the Night (feat. Pixie Lott) - piesa mi se pare ok, dar am o intrebare: Pixie Lott pe unde e, ca eu nu o aud deloc? Imi rest, piesa este draguta, imi transmite acel sentiment pe care il avea ea la inceputul relatiei cu Justin, ce o facea sa'si doreasca sa fie alaturi de el tot timpul.
   

5. Hit The Lights - piesa asta imi place, imi transmite o stare de dans, imi vine sa las recenzia si sa dansez. Nota 10+ !


6. Whiplash - daca am spus de piesa de mai devreme ca ma face sa dansez, piesa asta ma faca sa dau o petrecere. O piesa de nota 10++!
   

7. When The Sun Goes Down - aceasta piesa imi aduce aminte de ''Pon de Replay''-ul Rihannei. Este vorba tot despre muzica, dans, voie buna, dar asta numai dupa ce soarele apune.
   

8. My Dilemma - sa inteleg ca prin acest cantec Selena vrea sa spuna ca sa cam saturat de Justin si ca ar vrea sa'i dea papucii, dar nu stie cum?
   

9. That's More Like It - piesa asta este continuarea piesei precendente. Din punct de vedere al mesajului transmis, piesa seamana foarte mult cu piesa ''Complicated'' a Rihannei. Va sugerez sa o ascultati.
   

10. Outlaw - piesa aceasta imi place, are ritm, versurile suna bine, vocea Selenei este in regula. Ar avea succes daca ar fi lansata ca single.
   

11. Middle Of Nowhere - imi place organizarea melodiilor: piese de dragoste, piese de dans si piesa triste, de adio. Aceasta piesa incheie sirul pieselor triste, fiind una foarte reusita.
    


12. Dices (Who Says Spanish Version) - varianta in spaniola a piesei ''Who Says''. Piesa suna la fel de bine ca si varianta in engleza. Imi place ideea aceasta de a incheie albumul ca o varianta, in alta limba, a unei piesa de pe album.
   

In incheiere, albumul ''When The Sun Goes Down'' este unul foarte interesant; cuprinde piesa de dragoste, de dans si de despartire/tristete. Nota mea pentru album este 9 pentru ca, sa recunoastem, nu este perfect. Voi ce nota dati albumului?

Post-scriptum: Sper ca v'a placut recenzia. Oficial, am terminat cu albumele fetelor; incepand cu urmatoarea recenzie, barbatii se impun. Nu va spun al cui album va primi urmatoarea recenzie, va tin putin in suspans. Sper ca o pot face pana cand trece anul.

3 comentarii:

  1. Imi plac melodiile cu exceptia melodiilor 2 si 12 .Sa imi argumentez decizia.
    Melodia "Bang Bang Bang" - versurile sunt bune...dar nu ma face cu nimik sa o ascult...adica ii lipseste acea esenta de a te face sa o asculti ...acel ingredient magic .
    Iar melodia 12 ...sincer...suna mai bine in engleza .
    In rest...albumul este sooper ok...mi-au placut restul eXtrem de moolt .
    Felicitari pt recenzie...si mai astept recenzii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioerld
    Ma bucur ca iti place recenzia. Sper ca voi putea face recenzia la urmatorul album maine sau vineri. Daca nu, la anul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce imi place cand faci recenzii :D mai fa!
    am descoperit cateva piese ce imi plac din acest album :D

    RăspundețiȘtergere