marți, iulie 10

[Studiu de caz] ''What About Us'' VS. ''We Found Love''

Am hotarat azi ca e momentul sa fac ceva nou, ceva mai interesant, mai incitant. Asta datorita faptului ca am revazut videoclipul Andrei pentru piesa ''What About Us'', cel mai recent single al ei. Pe parcusrul videoclipului, in mintea mea au aparut scene din videoclipul Rihannei pentru primul single extras de pe albumului ''Talk That Talk'', ''We Found Love'' featuring Calvin Harris. Asa ca am cautat videoclipurile pe YouTube, le'am urmarit de cate ori si am gasit cateva asemanari.

VS.

VS.

VS.

Daca inca nu v'am convins, am mai gasit o asemanare in ceea ce priveste negativul. Inceputl este identic! Copy/Paste! Daca nu ma credeti, mai jos aveti melodiile pe care va rog sa le ascultati si veti descoperi cu usurinta ca sunt la fel. 


2 comentarii:

  1. ha ha chiar, in primele 2 sec suna la fel negativul.. oricum nu-mi place niciuna din piese, si in general muzica de club/house din zilele noastre e toata la fel.. acelasi beat cretin, aceleasi sunete artificiale... pentru mine asemanarea cea mai mare intre cele doua cantarete este ca de ambele imi pare rau ca au luat-o pe calea muzicii comerciale de azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe ultimul sau album, Rihanna nu are numai piese de club. Mai re si piese cu influente reggae, piese lente si de suflet.

      Ștergere