luni, februarie 28

O_O SPEECHLESS X_X

In urma cu o ora, Lady GaGa a lansat mult asteptatul videoclip pentru melodia ''Born This Way''. Recunosc, am stat cu sufletul la gura pana la ora 18 pentru a'l vedea, iar dupa ce l'am vazut am ramas cu ''gura la suflet'':) ( cu gura cascata ), totodata socat de ce am vazut. Sincer ma asteptam la altceva din partea Gagutei :) :D
Videoclipul are 7 minute si 20 de secunde, lucru cu care nea'm obisnuit de la videoclipurile ''Telephone'' si ''Alejandro''.

Iata aici videoclipul...partea cand e machiata ca un schelet e super mega extrem de scarboasa...


Si acum, dupa ce ati dat play, presupun ca regretati acest lucru, nu? Nu prea va asteptati de la asa ceva de la GaGa, nu? Daca va intreb ce parere aveti despre videoclip, cred ca nu e una chiar asa de buna... :|

Mie nu prea imi place videoclipul...tot ce imi place e coregrafia si melodia..ajug la vorba scumpei mele mame care zice ca '' e mai bine sa te asculti decat sa vezi''.

Sa speram ca al 2'lea videoclip pentru ''Born This Way'' ( GaGa a anuntat ca face 2 videoclipuri pentru aceeasi melodie ) nu va fi la fel ca acesta.

In alta ordine de idee, trecem de la GaGa la Ke$ha, care a lansat si ea vineri videoclipul piesei ''Blow'' in care puteti vedea din nou unicorni.


P.S.: Videoclipul Ke$hei mi se pare mai reusit decat al GaGutei :))
P.S. 2: Vedeti sa nu ramaneti O_O prea mult timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu