sâmbătă, mai 3

Lucrurile bune se intampla...

...de cele mai multe ori, cand te astepti mai putin si cand ai impresia ca nimic nu mai are vreun sens. Ce'i drept, lucrurile bune nu se intampla atunci cand vrei tu, ci atunci cand ai nevoie sa ti se intample. Toate la timpul lor!

Desi incepi sa iti pierzi speranta ca ceva se va schimba si incepi sa te resemnezi in ceea ce priveste un anumit aspect din viata, asta nu inseamna ca nu vei avea parte de o "minune" sau de o schimbare in bine. Sentimentul simtit in acele momente nu poate fi explicat printr'un simplu cuvant; este o combinatie de uimire (pentru ca nu te mai asteptai sa se intample ceva) si bucurie (pentru ca s'a intamplat).

Un exemplu concret este situatia urmatoare prin care am trecut: m'am certat definitiv (cica) cu prietenul meu cel mai bun, persoana cu care imi discutam probleme si de la care primeam sfaturi cand aveam nevoie si care, la randul lui, apela la mine cand era in bucluc. Timp de aproape 2 luni (!!!) nu ne'am vorbit deloc, nu ne'am bagat in seama. Incepusem deja sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu ne vom impaca (prea curand), cand, deodata, lucrurile au luat o intorsatura radicala. Am inceput sa vorbim si ne cerem scuze pentru cearta din trecut si acum suntem din nou in relatii bune, exact ca inainte. Totul a revenit la situatia de acum 2 luni.

Pentru a incheia, stiu ca sunt situatii cotidiene care par extreme, dar cand te astepti mai putin, vei trece peste ele si vei vedea ca nu a fost un capat de lume. Trebuie doar sa ai rabdare si aspectele pozitive isi vor face aparitia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu