luni, iulie 22

Come back

Cred că este a treia oară când am făcut lucrul acesta. Este cea de'a treia revenire in Blogosferă, de data aceasta, după o pauza foarte lungă de timp (7 luni, aproape 8). Nu voi începe să vă dau explicaţii, sunt sigur ca nu îţi au rostul. Voi face doar un singur lucru: îmi voi cere scuze pentru ''plecarea'' mea neanunţată. Dar să nu o dăm in melancolie. M'am întors şi asta e tot ce contează.

După cum puteţi observa, design'ul blogului a fost schimbat şi împrospătat (sper să vă placă). În ceea ce priveşte viitoare articole, tema principală este tot muzică. Astfel, pe blog veţi putea găsi videoclipuri FRESH, cât şi recenzii de albume.

Proiecte de viitor? Blogul va avea o pagină de Facebook, posibil si un cont de Twitter. Teme noi pentru articole nu am dar, dacă îmi vine vreo idee, cel mai probabil, o voi pune în practică. Dacă aveti vreo propunere pentru blog, nu ezitaţi să mi'o spuneţi, lăsând un comentariu la acest articol. Momentan lucrez la o recenzie, veţi afla mai târziu despre ce este vorba.

Cam atât pentru început. Mâine voi posta linkul cu pagina de Facebook a blogului. Stay tuned!

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit ^_^ Daca nu ai timp sa te ocupi de blog,mai poti adauga autori la blog care sa faca recenzii la albume :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există şi această posibilitate, dar mă mai gândesc :)

      Ștergere