vineri, decembrie 17

A Special Song for A Special Month

Ante-scriptum: Da, stiu! Puteti sa ma injurati cat vreti! Stiu ca nu am postat de foooarte mult timp, mai exact de la luna si o saptamana, dar chiar nu am avut ce sa scriu si in plus am avut si teze( la mate am luat 9, la romana 9 si la istorie 10 :> )

Suntem in luna Decembrie, luna cadourilor...probabil cea mai frumoasa luna a anului. Iarna a venit in forta cu -8 grade C si cu o ninsoare care nu pare a se opri prea curand. Eu stau in casa, la caldurica, in fata calculatorului si va mai scriu cateva cuvinte, sa nu credeti ca am murit.
Fiind cea mai speciala luna a anului, m'am gandit ca ar fi bine sa avem si o melodie speciala pentru aceasta luna speciala. Pe blog vor fi facute doua sondaje ( A Special Song for A Special Month si A Special Song for A Special Month Reloaded), iar voi, dragi cititori, veti vota melodiile preferata.
Nominalizari ''A Special Song for a Special Month'' :
  • Ke$ha - We R Who We R
  • Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
  • Tinie Tempah feat. Eric Turner - Written In The Stars
  • P!nk - Raise Your Glass
Nominalizari ''A Special Song for a Special Month Reloaded'' :
  • Rihanna feat. Drake - What's My Name?
  • Black Eyed Peas - The Time ( Dirty Bit )
  • Katy Perry - Firework
  • Caro Emerald - A Night Like This
Veti putea vota melodia/melodiile preferata/preferate pana in prima zi de Craciun ( pentru nestiutori, 25 Decembrie)
Post-scriptum: Urmatoarele articole vor va avea ca tema tot muzica. Pana la urmatoare intalnire cu voi, va pup pe toti ( cu mici exceptii )!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu