vineri, iulie 9

Perle de Profesori

Dragi cititori, avand multe reviste ''Bravo'', m'am gandit sa va fac cunoscut modul prin care ma bine dispun cand imi cumpar revista si anume rublica ''Perle de Profesori'', si doresc sa va impartasesc si voua aceste ''perle''. Sper sa va amuzati copios...
Trebuie sa va spun ca unele ''perle'' nu mi s'au parut foarte amuzante, fiind seci.

  • ''Care'i erau defectele, Cristisor? Cristinel...''
  • ''Alimentele sun degenerate. Noi mancam amancare degenerata.''
  • ''Alea de jos, ambalate in pungulite frumoase...sunt mutanti!''
  • ''Bostanica. Doamne, da' faci clabuci la gura!''
  • ''Aglaie era baba absoluta''!
  • ''- Cum o face? - Pai, se foloseste de catel, purcei...si altii!''
  • ''Intrebati-va parintii daca pot sa o faca in conditii mai bune!''
  • ''Ea, ingerul sef din toata divizia aia de ingeri cerecetasi, vrea sa ne ofere o ofere o formula de succes!''
  • ''O data l-au omorat si o data l-au dat afara!''
  • ''In 5 minute va rezolv pe toti!''
  • ''Daca n-o iau cu masura, o sa ma umple gunoaiele!''
  • ''Spune, Bogdan. Sau, ma rog, Mihai, cine o fi!''
  • ''Daca aveai instinct animalic, te foloseai de o oaie la pierderea virginitatii...''
  • ''Sa-mi spuna repede cineva cine mi-a facut-o fara ca eu sa observ!''
  • ''Vai, Mariana, ai gura asa de spurcata!''
  • ''Banuiesc faptul ca si voi ati mai facut-o pe la orele de anatomie...''
  • ''Trebuia sa o facem de anul trecut. Dar n-am facut-o cu voi, am facut-o cu altii.''
  • ''Aveti vreo sinucidere, ceva, vreo petrecere programata in curand?''
  • ''Mi-am programat sinuciderea inainte de sarbatori. Pana atunci stau numai beata!''
  • ''Stati cu urechile mai rasfirate ca sa ma auziti.''
  • ''Va rog sa ridicati mainile in oridine alfabetica!''
  • ''Cum ti-o face? Cu propriile ei maine sau angajeaza ajutoare?''
  • ''Mai, artistul poporului care vrei sa te faci avocat...''
  • ''Cine mi-a facut-o in intregime?''
  • ''Mesteci acolo furios ca te-am trezit din somn!''
  • ''Andreea, te uiti la mine sau dormi?''
  • ''Aia se uita la mine ca si cum ar fi la cinema: Stan si Bran, film mut!''
  • ''Eu zic sa puneti punct scrisului ca sunteti cam ametiti. Pana si eu am ametit!''
  • ''Ia-o! Vrei sa o iei singur sau ti-o iei separat?''
  • ''Daca o faceti, macar nu o faceti din mila...''
  • ''Fetito, tu confunzi izmana cu sarmaua!''
  • ''Daca tot o ai, asta e...hai, foloseste-o cu mine!?''
  • ''Daca o pun aici, se duce peste tot, mai ales unde ai tu nevoie...''
  • ''E important sa va starnesc mai mult decat sa va biciui.''
  • ''Nici nu e de mirare ca mi-ati facut-o imediat. Trebuia sa va trec clasa...''
  • ''Cel mai prost este atunci can iese cand n-ai nevoie...''
  • ''Mi se pare ca sunteti de-a dreptul inactivi. Si legumele sunt mai active decat voi!''
  • ''Si cand vorbesti despre lumea interlopa sa arati spre mine, mai baiete...''
  • ''Poti sa-l folosesti, insa numai oral!''
  • ''Nu am facut-o pana acum si nici nu cred ca o sa o facem vreodata.''
  • ''Copii, Maria mi-a demonstrat aseara ca este o fata foarte activa!''
  • ''El ar vrea sa o faca, dar ar vrea sa stie si cui i-o ofera.''
  • ''De ce a plecat Patriciu fara sa ma anunte? M-a lasat aici sedusa si abandonata...''
  • ''Da' tu ce crezi? Ca eu vreau intelectuali sa-mi repare instalatie sanitara?''
  • ''Feriti-va sa fiti surprinsi asupra tratamentului pe care vi-l oferiti reciproc in pauze!''
  • ''Diferenta intre figura aia si cerce ca diferenta de la apa chioara la matematica...''
  • ''Marinescu, wake up! Are you dead!''
  • ''Cea mai fierbinte luna a anului a fost 1914.''
  • ''Tu nu intelegi ca si eu am laturi in cap?''
  • ''Niciodata sa nu va ganditi ca pe Alecsandri l-a apucat strechea sa scrie.''
  • ''Sa nu va inchipuiti ca isi lua bocceluta si pleca pe carari de munte cu Hogas. Nu, avea caruta si martoaga!''
  • ''Eu nu zic sa nu citit poezie, dar nici chiar in halul asta. Sa mergeti cu nasul in cartea de poezii pe strada si sa dati cu capul in stalp?''
  • ''Romanii stau calare pe un zacamant de fier, murind de foame...''
  • ''Incepem evacuarea salii. Vorbesc serios! Va scot afara, unul cat unul...''
  • ''Sunteti foarte sensibil. Pentru ca nu pricepeti ce va spun, atunci am sa va traduc!''
  • ''Eva este partea feminina a oii!''

Cam atat pentru azi. Urmatoarele ''perle'' cand apare ''Bravo''. Adica peste 2 saptamani. Pana atunci sper sa mai postez ceva...

Un comentariu: