sâmbătă, mai 8

Imi doresc sa....

1. Sa am un telefon nou...macar o saptamana...de preferat cu ScreeTouch si cu Bluetooth.
2. Sa am un milion si sa'l cheltui intr'o singura zi, cumparandu'mi ceea ce vreau.
3. Sa conduc fara carnet.
4. Sa am o masina misto pe care sa o conduc.
5. Sa fiu apreciat pentru ceea ce sunt cu adevarat.
6. Sa am o prietena....cred ca stie toata lumea la cine ma refer...dar sa trecem peste.
7. Sa ma plimbam ( eu cu prietena mea ) pe faleza, sa vedem cum rasare si cum apune Soarele.
8. Sa copii fara sa ma vada profesorii la teste...eventual teze.
9. Sa o vad LIVE pe Lady GaGa.
10. Sa invat sa joc Sah.
11. Sa stau singur acasa o saptamana.
12. Sa am un an de pauza de la scoala.
13. Sa am numai medii de 10.
14. Sa joc Volei la orele de sport...cu toate ca si Handball-ul imi place.
15. Sa am Disney Channel.
16. Sa plec o saptamana la mare cu cei mai buni prieteni. FARA PARINTI!!!
17. Sa fac bine la teza la romana.
18. Sa avem o diriga de Sport.
19. Sa stau la casa.
20. Sa am o pereche noua de Role.
21. Sa vina VACANTA mai repede.
22. Sa am pricep mai bine la Geometrie.
23. Sa iau peste 5 la teza la Mate...chiar si la Roaman ca nu ma supar.
24. Sa dispara toate persoanele pe care nu vreau sa le mai vad...sunt si ele pe blog...la ''Persoane pe care nu vreau sa le mai vad nicodata''
25. Sa ma plimb o zi intreaga pe jos.
26. Sa stau o zi in pat....eventual dupa ce ma plimb o zi intreaga.
27. Sa iau micul-dejun, pranzul si cina la pat....eventual in ziua in care stau in pat.
28. Sa fie toata lumea civilizata si sa vorbeasca frumos, cu ''Te rog Frumos!'', ''Multumesc!'' etc.
29. Sa am cat mai multi vizitatori pe bolg.
30 Sa am cat mai mult comentarii pe blog.

3 comentarii: