joi, martie 31

Happy Birthday! Georg (Tokio Hotel)

Ante-scriptum: N'as fi crezut niciodata ca voi scrie despre asa ceva pe blogul meu, dar uite ca am facut'o (nu va ganditi la prostii). Persoana pentru care am scris articolul imi este datoare.

Georg Listing s'a nascut pe data de 31 Martie 1987, in Halle, Germania. A inceput sa cante la bass de la 13 ani. A invatat chitara-bass intr'o scoala de muzica, unde s'a imprietenit cu persutionistul Gustav Schafer, mai apoi, intalnindu'i amandoi pe Bill & Tom Kaulitz. Cei 4 au pus bazele trupei Devilish, care a devenit mai tarziu Tokio Hotel.
Georg ar fi vrut sa devina dentist, dar pasiunea lui pentru muzica l'a inpins sper o cariera de
muzician. Acest baiat cu par lung si saten, cu ochii verzi, cu o inaltime de 1.78 m, care implineste
astazi 24 de ani incearca sa duca o viata cat mai sanatoasa, desi a declarat ca fumeaza ocazional, dar niciodata in public.

Se pare ca oamenii apreciaza la el calmitatea si faptul ca se enerveaza foarte greu: ''In orice situatie raman calm si imi tin sub control emotiile. Desi stiu ca impasivitatea mea ii enerveaza pe altii.'' (ex: Tom). Chiar daca cei doi seamana foarte mult, Tom nu ezita sa evidentieze slabiciunile lui Georg, de fiecare data cand trupa are vreun interviu. Cand Georg a fost intrebat in timpul unui interviu ce parere despre faptul ca Tom face tot felul de glume pe seama lui, acesta a zambit si a spus: ''E adevarat ca Tom nu scapa ocazia sa glumeasca pe seama mea in fata jurnalistilor. A devenit un fel de joc intre noi, din care fiecare castiga cate

ceva: el, glumind despre defectele mele, atrage mai multa atentie si nu e nevoit sa vorbeasca despre ale sale, iar in ceea ce ma priveste, imi place acest fel al lui in care detensiuneaza atmosfera.''

''Curriculum Vitae'' :D :
  • Hobby'uri: muzica (EVIDENT!) si sportul, din cand in cand;
  • I'ar placea: un Lamborghini;
  • Ar vrea: sa o intalneasca pe Kelly Clarkson;
  • Animale: o pisica, pe nume Garon, si un caine, pe nume Moritz;
  • Materiile pe care le'a urat: fizica (ce coincidenta, si mie) si germana (nu e asta limba materna?)

P.S.: Am glumit la Ante-scriptum la faza cu ''imi e datoare''. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu