luni, mai 19

Persoane pe care nu vreau sa le mai vad niciodata 2

"Apa trece, pietrele raman" spunea cineva. In cazul meu, timpul trece, persoanele pe care nu le suport raman (aparent) aceleasi. La 4 ani de la postarea primului articol din aceasta serie, iata ca avem nevoie de o actualizare, sa vedem cine si'a pastrat locul in top si cine e "new entry". Sa nu mai lungim vorba si sa incepem clasamentul.

5. Copii (care acum nu mai sunt la gradinita, ci la scoala) din blocul meu. Pe langa faptul ca nu stiu sa zica "Buna ziua!" cand ma vad (am si eu o varsta, totusi!), nu stiu decat sa stea pe scara si sa se joace Pou sau alte jocuri pe tableta sau telefon. Pe vremea mea, nici nu auzisem de asa ceva. Bateam mingea in fata blocului, jucam sotron, veneam acasa cu genunchii juliti.

4. Vanzatoarea de la alimentara din cartier nu ne paraseste nici de aceasta data. De ce? Pentru ca devine din ce in ce mai antipatica, cel putin pentru mine; exceptand faptul ca trebuie sa ii repeti de n ori ce vrei sa cumperi si ca nu stie cum sa iti smulga mai repede banii din mana, simpla ei prezente ma scoate din sarite.

3. Populatia de varsta a 3'a (ca sa nu zic altfel) care calatoreste cu autobuzul. Toata ziua vezi persoane in varsta plimbandu'se prin tot orasul - in special, la piata - cu mijlocul public de transport. Cand sa intri si tu ca sa ajungi la scoala, nu ai cum sa nu te intalnesti cu mireasma lor specifica in autobuz. Era sa uit: in momentul in care reusesti (cu greu) sa cobori, stii cum se simte o sardina intr'o conserva.

2. Profesoara de limba latina. Doamne, ma jur ca femeia asta imi da cosmaruri! O sa ma bantuie si dupa ce termin liceul! Eu, personal, cred ca are ceva cu mine; numai pe mine ma pune sa raspund atunci cand pune o intrebare si vede ca "toti" se ingramadesc sa raspunda. Pe la inceputul anului scolar, a tipat la mine de am zis ca o sa'i aud si in vis vocea soava (si asa s'a si intamplat).

1. Locul unu, numai unu, sunt mereu pe locul unu! Avem un nou No.1! Medalia de aur merge la.....nimeni altul, inconfundabilul, inegalabilul, profesorul de geografie! Nu am cuvinte sa exprim ura pentru acesta sau sa ii multumesc pentru toti neuronii pe care i'am pierdut din cauza lui si pentru datile in care am zis ca imi vomit si creierul din cauza mirosului emanat de el! Mai sunt si dati cand vine beat la ora si face ca un nebun, se stramba de parca e gorila si tipa fara motiv la noi. Sa razgandeste de la o ora la alta, nu prea stie (a se citi "nu stie deloc") sa predea o lectie cap-coada; el ne preda cuvinte scrise cu liniuta. Mentionez ca se asteapta ca noi sa dam bacul la geografie, dar in maniera in care preda el, nu ia nimeni.

Iata ca am terminat si noul clasament, actualizat dupa 4 ani. Sper ca urmatorul top sa nu il scriu in 2018. Defapt, cine stie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu